Dzień dobry!

By Justyna Wiślicka - 12:09


Jako stała czytelniczka blogów wiem, że w pierwszym wpisie należy się przywitać z czytelniczką i czytelnikiem (zatem: Dzień dobry!) i pokrótce wyjaśnić, skąd pomysł na bloga.


Jestem studentką w Dwuletnim Studium Psychoterapii Metodą Arnolda Mindella i przyszłą terapeutką. Aby jednak uzyskać uprawnienia, muszę zdać aż 10 egzaminów i przeczytać całe mnóstwo książek. Postanowiłam, że prócz zwykłych, tradycyjnych notatek, zacznę pisać też recenzje czytanych książek, spróbuję zapisywać swoje wrażenia z lektury, podpowiadać, co szczególnie warto zapamiętać. Dodatkowo może mi się udać pokazać, jak terapia funkcjonuje w kulturze popularnej - jak jest przedstawiana w powieściach i serialach* i jak jej powieściowo-serialowy obraz ma się do rzeczywistości. Może kiedyś przeprowadzę nawet analizę jakiejś fikcyjnej postaci? :)

Jeśli moje wpisy wzbudzą Twoją ciekawość, złość lub zwyczajnie potrzebę kontaktu - pisz. Odpowiem na każdy komentarz i każdego maila. I ogromnie się z nich ucieszę, jak to zwykle w przypadku początkującej autorki bywa.

*Celowo pominęłam tu filmy, tych oglądam bardzo niewiele, bo mam wrażenie, że w filmach wszystko już było i od dawna nie dzieje się nic nowego.

  • Udostępnij:

Podobne Wpisy

0 komentarze